ძრავის ზეთის სტანდარტული თვისებები ყოველთვის არ არის საკმარისი ავტომობილის საიმედო ექსპლუატაციისათვის საქართველოს პირობებში.
არის კატეგორია რომელიც გვირჩევს შევამციროთ ძრავის ზეთის შეცვლის ინტერვალი - როგორც ჩვენთან იტყვიან: "შეცვალე ყოველ 5000კმ-ზე და ყველაფერი კარგად იქნება", მაგრამ რატომ როდესაც არსებობს მეტად მარტივი, იაფი და უკვე ათწლეულობით გამოცდილი მეთოდი როგორც გერმანიაში ასევე მსოფლიოს უამრავ სხვა ქვეყანაში განსაკუთრებით რთულ საექსპლუატაციო პირობებში.
მაგალითად, თუ გვინდა რომ მაქსიმალურად მოვიფრთხილდეთ ავტომბილის ძრავს, ძრავის გამოსარეცხის და სწორად შერჩეული ძრავის ზეთის გამოყენებისტანავე ან შემდგომ აუცილებლად გირჩევთ გამოიყენოთ LiquiMoly'ის უნიკალური ძრავის ზეთის დამცავი დანამატი CERATEC.
დანამატი რომელიც შეიცავს მიკროკერამიკულ ნაწილაკებს და თხევად მოლიბდენიუმს, ქმნის კერამიკულ დამცავ შრეს ძრავის ყველა დეტალის ზედაპირზე და აძლიერებს ა.წ. ცილინდრის კედლებს და ა.წ. პორშინების კოლიცოებს. ამის შედეგათ ის აფერხებს მეტალის ზედაპირების პირდაპირ კონტაქტს ერთმანეთთან ძრავის მუშაობისას და ყველაზე ექსტრემალურ პირობებშიც კი იცავს ძრავს გადახურებისგან რათა უზრუნველყოფს იდეალური შეზეთვის წინაპირობა. ერთჯერადი გამოყენებისას CERATEC'ის სამუშაო რესურსი არის 50000კმ-ი ან ლოგიკურად 2 წელი.